ဥတုေဘာဇနသဂၤဟက်မ္း-ေယာအတြင္းဝန္ဦးဘိုးလွိဳင္

ဥတုေဘာဇနသဂၤဟက်မ္း
ေရးသူ-ေယာအတြင္းဝန္ဦးဘိုးလိွဳင္

ျမန္မာ့တိုင္းရင္းေဆးပညာနယ္ပါယ္မွာ ေနလို လလို ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားလွသည့္က်မ္းတစ္ဆူျဖစ္ပါတယ္။ ဥတု ( ပူ/ေအး)
ႏွင့္ ေဘာဇဥ္ ( အဟာရ) တို ့၏ သင့္ မသင့္ ႏွင့္တကြ ေဆးအစာတို ့
၏သေဘာသြားႏွင့္အကိ်ဳးသက္ေရာက္ပုံမ်ားကို စုံလင္စြာေရးသားထားျခင္းေၾကာင့္
တိုင္းရင္းေဆးပညာလိုက္စားသူမ်ားႏွင့္ ေလ့လာလိုသူမ်ားအတြက္လြန္စြာတန္ဘိုးရွိလွေသာက်မ္းတစ္ဆူလည္းျဖစ္ပါတယ္။ စာအုပ္ ( hard copy) အျဖစ္အလြန္ရွားပါးလွပါတယ္။ စာအုပ္ရရွိနိုင္ရန္အခက္အခဲျဖစ္ေနရသူမ်ားအတြက္လည္းအေထာက္အကူျဖစ္ပါေစရန္  က်ေနာ္တို ့ျမန္မာအင္တာနက္စာၾကည့္တိုက္မွ ရွာေဖြတင္ဆက္လိုက္ရပါသည္။

ဒီမွာ    Downlosd    ပါ။


ဥတုေဘာဇနသဂၤဟက်မ္း-ေယာအတြင္းဝန္ဦးဘိုးလွိဳင္ ဥတုေဘာဇနသဂၤဟက်မ္း-ေယာအတြင္းဝန္ဦးဘိုးလွိဳင္ Reviewed by Unknown on Friday, April 22, 2016 Rating: 5

No comments