မွဲ႔တစ္​​ေထာင္​အ​ေဟာက်မ္​း - ဆရာသု​ေတသီျမင္​့ထြန္​း




       မဲွ႔တစ္​​ေထာင္​အ​ေဟာက်မ္​း


​ေရးသူ.....ဆရာသု​ေတသီျမင္​့ထြန္​း

     မဲွ႔အ​ေၾကာင္​းႏွင္​့ပက္​သက္​​ေသာစာအုပ္​မ်ား တင္​​ေပးပါဆိုၿပီး ​ေတာင္​းဆိုလာ​ေသာ စာခ်စ္​သူမ်ားအတြက္​ " မွဲ႔တစ္​​ေထာင္​အ​ေဟာက်မ္​း " ကို ႐ွာ​ေဖြတင္​ဆက္​​ေပးလိုက္​ပါတယ္​႐ွင္​။
  မွဲ႔အ​ေၾကာင္​းႏွင္​့ပက္​သက္​ၿပီး စံုစံုလင္​လင္​ ဖတ္​႐ႈရမွာျဖစ္​ပါတယ္​႐ွင္​။ ဝင္​​ေရာက္​ဖတ္​႐ႈလိုက္​ပါ​ေတာ့​ေနာ္​.....


          ဒီမွာDownloadပါ
မွဲ႔တစ္​​ေထာင္​အ​ေဟာက်မ္​း - ဆရာသု​ေတသီျမင္​့ထြန္​း မွဲ႔တစ္​​ေထာင္​အ​ေဟာက်မ္​း - ဆရာသု​ေတသီျမင္​့ထြန္​း Reviewed by Unknown on Wednesday, February 17, 2016 Rating: 5

9 comments

  1. လိင်တံ မှဲ့ပုံ

    ReplyDelete
  2. မေးစေ့ မှဲ့

    ReplyDelete
  3. လိင္တံ😁

    ReplyDelete
  4. လည္ပင္းမွဲ႔

    ReplyDelete
  5. ပေါင်ရင်းမှာ မှည့် သုံးလုံးပါရင်ဘာဖစ်တက်လဲဆရာ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ငါလဲပါတယ်ဟ

      Delete