ဗားမဲ့ ဗားတေမာ့လက္ေတြ႕အစီအရင္က်မ္း (ဒုတိယတြဲ) - ဆရာညိဳ



ဗားမဲ့ ဗားတေမာ့လက္ေတြ႕အစီအဂင္က်မ္း (ဒုတိယတြဲ)
ျပဳစုသူ - ဆရာညိဳ

ရွားပါးဒီက်မ္းရဲ႕ ဒုတိယတြဲနဲ႔တတိယတြဲကို ျမန္မာအင္တာနက္စာၾကည့္တိုက္မွ စာခ်စ္သူ Ko Win Thura Nyunt မွ လာေရာက္ေပးလႉလာတာေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္းကို တင္လိုက္ပါၿပီရွင္


ဗားမဲ့ဗားတေမာ့လို႔ေျပာလိုက္တာနဲ႔ ၾကားဖူးသူေတြကေတာ့ အေၾကးအလႊားကို download လုက္ယူခ်င္ရေလာက္ေအာင္ နာမည္ႀကီးၿပီးသားပါ။
ဒါေပမယ့္ မသိမမွီ မၾကားဖူးသူေတြအတြက္လည္း ဗားမဲ့ဗားတေမာ့က်မ္း ဘာ့ေၾကာင့္အဲ့ေလာက္နာမည္ႀကီးသလဲဆိုတာေလ့လာႏိုင္ဖို႔ မာတိကာကိုပါ ယွဥ္တြဲေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္ရွင္
ေလ့လာၾကည့္ပါ
သိသင့္ သိအပ္တဲ့ ေပ်ာက္ကြယ္လုနီးနီး ျမန္မာ့အစီအရင္က်မ္းတစ္ေစာင္မို႔ လိုခ်င္သူတို႔အဖို႔ေတာ့ အဖိုးမျဖတ္ႏိုင္တာအေသအခ်ာပါပဲရွင္
ဒီလိုစာအုပ္ေကာင္းကိုလာေရာက္ေပးပို႔လႉဒါန္းလာတဲ့ စာခ်စ္သူ Ko Win Thura Nyunt ကိုေရာ Pdf ျပဳလုပ္ထားသူကိုပါ ေက်းဇူးအထူးတင္ပါေၾကာင္း ထပ္ေပါင္းေျပာပါရေစရွင္

ဒီမွာ download ပါ





ဗားမဲ့ ဗားတေမာ့လက္ေတြ႕အစီအရင္က်မ္း (ဒုတိယတြဲ) - ဆရာညိဳ ဗားမဲ့ ဗားတေမာ့လက္ေတြ႕အစီအရင္က်မ္း (ဒုတိယတြဲ) - ဆရာညိဳ Reviewed by Unknown on Saturday, February 13, 2016 Rating: 5

4 comments

  1. ပညာလေ့လာ မှတ်သား

    ReplyDelete
  2. ပညာလေ့လာမှတ်သား

    ReplyDelete
  3. ပညာလေ့လာမှတ်သား

    ReplyDelete
  4. လေ့လာ

    ReplyDelete