မိလိႏၵပဥွာ က်မ္း - မာဏ၀

မိလိႏၵပဥွာက်မ္း
ျပဳစုသူ- မာဏဝ

  အက်ြန္ုပ္သည္ အရွင္ဘုရားအား
ညွင္းဆဲလို၍ျပႆနာေမးေလ်ာက္
သည္မဟုတ္ပါ။ ယုံမွားသံသယကင္းျငိမ္းလို၍သာလ်ွင္ေမးေလ်ွာက္ပါသည္။
  ဤေလာက၌ဥာဏ္ပညာကင္းမဲ့
ျပီးလမ္းမွားသို ့လိုက္သူ  ့မ်ားျပားလွပါ၏။ ထိုသူတို ့သည္
အဘယ့္ေျကာင့္အခြင့္မရဘဲရွိကုန္
အ့ံနည္း ဟု ႏွလုံးသြင္း၍သာလွ်င္
အရွင္ဘုရားအား ျပႆနာကိုေမး
ေလ်ွာက္ပါသည္။
အထက္ပါစကားဟာ..
မိလိႏၵမင္းျကီးက  အရွင္နာဂေသန
ကိုအေမးပုစၦာေမးရျခင္းႏွင့္စပ္လို ့
ေလ်ွာက္ထားခ်က္ပါ။ မိလိႏၵပဥွာက်မ္းသည္
ဗုဒၶဝါဒဆိုင္ရာ ေမးျမန္းခ်က္ေတြကို ေျဖျကားခဲ့ရာမွာ လြန္စြာ ထင္ရွားလွတဲ့က်မ္းတစ္ဆူျဖစ္ပါတယ္။ ေမးသူ မင္းႀကီးရဲ  ့ ခဲကတ္လွစြာေသာအေမးပုစၦာမ်ားကို ဥာဏ္ပညာႀကီးမားလွသည့္ အရွင္ က ေျဖဆိုပုံအား ေလ့လာသိရွိရသည္မွာ အေမးတစ္ခုကို ေျဖဆိုျပီးတိုင္းအလြန္တရာသဘာဝက်ရွင္းလင္းလွတာမို ့သာဓု ေခၚဆိုရသည္အထိ ျကည္နူးပီတိျဖစ္ရေစပါတယ္။
ဗုဒၶဘာသာဝင္တိုင္း( မေလ့လာဘူးေသးလ်ွင္) ေလ့လာသင့္သည့္ က်မ္းစာတစ္ဆူကို ယုံမွားသံသယပါယ္ခြာရွင္းလင္း
ေရးအလုပ္အတြက္ အကိ်ဳးရွိစြာမွတ္သားအသုံးခ်နိုင္ဖို ့ တင္ျပလိုက္ရပါတယ္ခင္ဗ်ာ....။

ဒီမွာ   download   ပါ။

မိလိႏၵပဥွာ က်မ္း - မာဏ၀ မိလိႏၵပဥွာ က်မ္း - မာဏ၀ Reviewed by Unknown on Monday, September 07, 2015 Rating: 5

No comments