ဓါတ္စာက်မ္း - ဦးလႊား

ဓါတ္စာက်မ္း
ေရးသူ- ဦးလြွား

အစာလည္းေဆး  ေဆးလည္းအစာလို ့ ဆိုရိုး
ရွိတယ္မဟုတ္လား။ ဘယ္ ဥတုရာသီမွာေတာ့
ဘယ္လိုအစာေတြက သင့္တယ္။ ဘာကေတာ့
မသင့္ေလ်ာ္ဘူး သိထားရင္ မိမိက်န္းမာေရးကို မိမိဖါသာေစာင့္ေရွာက္နိုင္တာေပါ့ ။ ရိုးရာေဆး ပညာအခ်ိဳ  ့မွာ ေဝဒနာေတြကို အစာအဟာရသာ ေပးျပီးကုသတဲ့ အခါ  ဓါတ္စာ ဆိုတာ လိုအပ္ခ်က္ပါ။  ရိုးရာေဆးပညာေတြေလ့လာရာမွာ  ဓါတ္စာေတြအေျကာင္းကို တြဲဘက္ေလ့လာထားသင့္ပါတယ္။ သင့္တဲ့အစာအဟာရတစ္မိ်ဳးဟာ တခါတရံေဆးဝါးထက္ပင္ အကိ်ဳးသက္ေရာက္မွဳရွိတတ္ပါတယ္။ စိတ္ဝင္စားသူမ်ားအတြက္ကေတာ့ ဒီက်မ္းက
အလြန္အေထာက္အကူျဖစ္ေစမယ္လို ့ ယုံျကည္တဲ့အတြက္ မွ်ေဝလိုက္ရပါတယ္။



ဒီမွာ    download    ပါ။

ဓါတ္စာက်မ္း - ဦးလႊား ဓါတ္စာက်မ္း - ဦးလႊား Reviewed by Unknown on Tuesday, November 17, 2015 Rating: 5

No comments