အေျချပဳဒြာဒသိန္က်မ္း- Sayar U Thein Lwin( ဦးသိန္းလြင္)

အေျချပဳဒြာဒသိန္က်မ္း
ေရးသူ- ဆရာဦးသိန္းလြင္

ဆရာမႀကီးဂ်ာနယ္ေက်ာ္မမေလးရဲ  ့ျမန္မာ့ေဆးပညာဆိုတဲ့စာအုပ္ကိုေတာ့တိုင္းရင္းေဆးပညာဝါသနာရွင္မိတ္ေဆြမ်ားအမွတ္ရၾကဦးမယ္ထင္ပါတယ္။
အဲ့ဒီစာအုပ္မွာ တိမ္ျမဳပ္ေပ်ာက္ကြယ္လု
ျဖစ္ေနတဲ့ျမန္မာ့ေဆးပညာတစ္ရပ္
အေၾကာင္းကိုေရးသားထားတာပါ။
ေန လ ဝိဇၨာေဆးပညာပါတဲ့..အဲ့ဒီမွာ မရွင္းလင္းတဲ့အခ်က္ေတြကို ဆရာႀကီး ဦးသာတင့္ေရးသည့္ ပုဂၢလပညတ္ဓါတ္က်မ္းမွာဆက္စပ္ေလ့လာနိုင္ၾကပါတယ္။ သို ့ေပမယ့္လည္း
ျပတ္ေတာက္ေနတဲ့အဆက္အစပ္ကေလးေတြကေတာ့ရွိေနတုန္းပါ။ အဲ့ဒီစာအုပ္မွာ တစ္စြန္းတစ္စပါရွိခဲ့ေသာ
အာဒိကပၸဒြာဒရာသီ  ဆိုတဲ့က်မ္းပါပညာရပ္ေတြ ကို
စိတ္ဝင္တစားေလ့လာေနသူေတြအဖို ့
အရမ္းကို သိခ်င္ၾကလိမ့္မယ္လို ့လည္း
ယူဆမိပါတယ္။ ဒါဟာ.. ဒြာဒသိန္က်မ္းကိုေျပာတာပါ။ တစ္ခါက စာၾကည့္တိုက္မွာဝါသနာရွင္တစ္ဦးက
လာေရာက္ေတာင္းဆိုလို ့ စာအုပ္ရွိပါေၾကာင္း PDF ျပဳလုပ္တင္ျပပါမည့္အေၾကာင္းျပန္ၾကားထားခဲ့ဘူးပါတယ္။ ခုေတာ့ ...
ဒီလိုအပ္ခ်က္အတြက္.. က်ေနာ္တို ့ျမန္မာအင္တာနက္စာၾကည့္တိုက္က
PDF ဖန္တီးတင္ျပလိုက္ပါတယ္။
ေရွးက ပညာရွင္ေတြရဲ  ့ဥာဏ္သြားကို
အမီလိုက္ၿပီး ဥာဏ္ခ်င္းတူရင္ ယူနိုင္ၾကဖို ့ပါ။ ျပီးေတာ့..
" ထန္း အုန္း ဂ်ဳတ္ ဇီး ဝါ မုံ သီး ေဆးႀကီး သံဒိဌ " ဆိုတဲ့ ျမဳပ္ကြက္ကေလးေတြကို ပါ ဒီက်မ္းကို
ေလ့လာၿပီး ဆက္စပ္ေတြးေတာလို ့ ရနိုင္သြားလိမ့္မယ္လို ့လည္းေမွ်ာ္လင့္မိ
ပါတယ္။ ေလ့လာေနသူမ်ားအတြက္
အလြန္တန္ဘိုးရွိလွတဲ့ စာအုပ္ေလးပါခင္ဗ်ာ။ ဆရာဦးသိန္းလြင္ က  လြယ္ကူရွင္းလင္းစြာေရးသားျပ  ရွင္းလင္းျပ ထားပါတယ္။  တကယ္ေတာ့  ပုဂၢလပညတ္ဟာ ဒြာဒသိန္နဲ ့ တြက္ခ်က္ျပီးမွ ရုပ္ေဆး နာမ္ေဆး ေပးတာပါ။ ပူ ေအး တက္ သက္ ပြင့္ ပိတ္ ဆိုသည့္အခ်က္မ်ားကို
လည္း လက္မလြတ္ပါဘူး ဆိုတာ ..
က်မ္းေတြကို ဆက္စပ္ေလ့လာျပီးရင္
အလြန္ရွင္းလင္းစြာသိရွိသြားမွာျဖစ္ပါတယ္.. ။ ဆက္လက္ၿပီးေတာ့လည္း
အိုင္ကေလာင္ဆရာႀကီး ဆရာလိွဳင္ ၏
ပုဂၢလပညတ္ဓါတ္က်မ္းလိုစာအုပ္မိ်ဳး
ေတြကုိဆက္လက္ေလ့လာနိုင္ဖို ့အတြက္လည္းမ်ားစြာအေထာက္အကူျဖစ္ေစမွာပါ။


ဒီမွာ   Download    ပါ။


အေျချပဳဒြာဒသိန္က်မ္း- Sayar U Thein Lwin( ဦးသိန္းလြင္) အေျချပဳဒြာဒသိန္က်မ္း- Sayar U Thein Lwin( ဦးသိန္းလြင္) Reviewed by Unknown on Sunday, March 13, 2016 Rating: 5

No comments