ဂမၻီရကဗ်ာက်မ္​း - လယ္​တီဆရာ​ေတာ္​ဘုရားႀကီး





 ဂမၻီရကဗ်ာက်မ္​း

​​​ေ​ေက်းဇူး႐ွင္​လယ္​တီဆရာ​ေတာ္​ဘုရားႀကီးမွ​ေရးသားျပဳစုထား​ေသာ " ဂမၻီရကဗ်ာက်မ္​း " စာအုပ္​ကို​ေတာင္​းဆိုလားသျဖင္​့ ႐ွာ​ေဖြတင္​​ေပးလိုက္​ပါတယ္​႐ွင္​။


               ဒီမွာDownloadပါ
ဂမၻီရကဗ်ာက်မ္​း - လယ္​တီဆရာ​ေတာ္​ဘုရားႀကီး ဂမၻီရကဗ်ာက်မ္​း - လယ္​တီဆရာ​ေတာ္​ဘုရားႀကီး Reviewed by Unknown on Tuesday, March 08, 2016 Rating: 5

No comments