ေလာကီပညာညြန္ ့ေပါင္းက်မ္း - Anonymous ( အမည္မသိ )

ေလာကီပညာညြန္ ့ေပါင္းက်မ္း
ေရးသူ - Anonymous ( အမည္ေဖာ္ျပမထား )

ေလာကီပညာ ဗဟုသုတေတြအစုံအလင္ပါဝင္တဲ့စာအုပ္ေလးပါ။  စာျကည့္တိုက္မွာ မိတ္ေဆြတစ္ဦးေတာင္းဘူးတဲ့
မာၾတာက်မ္းဆိုတာလည္း ပါဝင္ပါတယ္။ ေျမခံ ေရြးနည္း အိမ္ေဆာက္ရန္ ေန ့ေရြးနည္း စတဲ့ အခ်က္ေတြလည္းပါဝင္ပါတယ္။
လိုအပ္ေနသူုမ်ား ရယူနိုင္ပါျပီဗ်ာ။


ဒီမွာ   Download    ပါ။


ေလာကီပညာညြန္ ့ေပါင္းက်မ္း - Anonymous ( အမည္မသိ ) ေလာကီပညာညြန္ ့ေပါင္းက်မ္း - Anonymous ( အမည္မသိ ) Reviewed by Unknown on Friday, March 25, 2016 Rating: 5

2 comments