​ေတာင္​တြင္​းဆရာ​ေတာ္​ ခင္​ႀကီး​ေဖ်ာ္​ ၏ ပထမဆရာသင္​လက္​စြဲ က​ေဝသာရက်မ္​း




အ​ေမး႐ွိလို႔ အ​ေျဖ႐ွိရသလို ​ေတာင္​းဆိုသူ႐ွိလို႔ တင္​​ေပးလိုက္​တာပါ

POST BY ကိုကို မလမ ( မဲလံုးမ )




ဒီမွာ download ပါ

​ေတာင္​တြင္​းဆရာ​ေတာ္​ ခင္​ႀကီး​ေဖ်ာ္​ ၏ ပထမဆရာသင္​လက္​စြဲ က​ေဝသာရက်မ္​း ​ေတာင္​တြင္​းဆရာ​ေတာ္​ ခင္​ႀကီး​ေဖ်ာ္​ ၏ ပထမဆရာသင္​လက္​စြဲ က​ေဝသာရက်မ္​း Reviewed by Unknown on Tuesday, June 09, 2015 Rating: 5

2 comments

  1. ဓာတ္​႐ိုက္​ဓာတ္​ဆင္​က်မ္​းပါတင္​​ေပးပါလားခင္​ဗ်

    ReplyDelete
  2. ဓာတ္​႐ိုက္​ဓာတ္​ဆင္​က်မ္​းပါတင္​​ေပးပါလားခင္​ဗ်

    ReplyDelete