အိမ္ေထာင္ရွိ အမ်ိဳးသမီးမ်ားနဲ႕ Face Book အႏၲရာယ္…(ျဖစ္ရပ္မွန္ဇာတ္လမ္းေလးပါ)


Fb ဟာ တိုးတက္ေနတဲ႕ ယခုေခတ္
အတြက္ မရွိမျဖစ္ လူမႈကြန္ယက္တခုပါ။
Fb မသုံးရင္ပဲလူရာမဝင္သလိုလို ေခတ္မမွီ သလိုလို
ေျပာေနႀကတဲ႕ေခတ္ႀကီးမွာ Fb ေႀကာင္႕ ေျမဇာပင္
ျဖစ္ခဲ႕ရတဲ႕ က်ြန္ေတာ္တုိ႕ မိသားစုေလးရဲ႕ အျဖစ္မွန္ ္ဇာတ္လမ္းေလးကိုေျပာျပခ်င္ပါတယ္..။

ကြ်န္ေတာ္တို႕ မိသားစုက ဝန္ထမ္းေတြပါ..
သားေလးတေယာက္ရွိပါတယ္ အရင္ကအေကာင္႕
တခု ဖုန္းတလုံးက္ုိ နွစ္ေယာက္သုံးခဲ႕ေပမဲ႕
ဖုန္းေတြ ၂ သိန္းက်ပ္နဲ႕ ခ်ေပးလိုကိေတာ႕ တေယာက္ တလုံးျဖစ္သြားပါတယ္..အဲ႕မွာပဲ
ကြ်န္ေတာ္တို႕မိသားစု ဘဝေလးထဲကို မုန္တိုင္းစ
တင္ ဝင္ေရာက္ခဲ႕ပါတယ္။

က်ြန္ေတာ္႕ မိန္းမက တေျဖးေျဖး ဖုန္း
နဲ႕မ်ကိနွာ မခြာေတာ႔ပါဘူး။ အစ ကေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္
နားလည္ေပးခဲ႕ပါတယ္။ အပ်င္းေျပ သေဘာဆိုျပီး
ေနာက္ေတာ႕ သူက အိမ္ေထာင္တာဝန္ေတြ ပါ လစ္ဟင္း လာပါတယ္။ ကေလးကိုလည္း ႀကင္ႀကင္
နာနာမရွိေတာ႕ပါ ဘူး
တရက္ေတာ႕ သူ မရွိခ်ိန္ သူ႕ဖုန္းကို
ယူႀကည္႕မ္ိေတာ႕ Cb မွာ တစိမ္းေယာက်ၤားေလးေတြ
နဲ႕ မရိုးမသား စကားေတြ ေျပာထားတာေတြ႕ပါတယ္
Viber မွာလဲ ဖုန္းနံပါတ္ေတြေပးျပီးchat ထားပါတယ္ ။ က်ြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္အံ႕ႀသသြားမိ
တယ္။ ေဒါသ လည္း့ျဖစ္မိတယ္,။စကားမ်ား ရန္ျဖစ္
ႀကတယ္။ သူ က နင္႕ထက္အမ်ားႀကီးသာတယ္တဲ႕
ရင္ထဲကို နင္႕သြားတာပဲ။ လိုင္းေပၚမွာက အက်င္႕
ေကာင္းတဲ႕ေယာက်ၤားေတြရွိသလိုအေခ်ာင္သမား
ေတြ ႀကာကူလီေတြ က အမ်ားသား ေလ။
ေလလိႈင္းထဲကေျပာစကားေတြကိုသူယုံေနတာေလ။
ကြ်န္ေတာ္ သုူ ႕အေကာင္ကို တခြန္းပဲေျပာလိုက္
တယ္ ။ မင္း ဒု သ န ေသာ ကို သိလားလို႕
အဲ႕အခ်ိန္ကစျပီး ကြ်န္ေတာ္႕မိန္းမ ဖုန္း PW ခံသြား
တာ ဒီေန႕အထိပါပဲ…။

တေန႕ ကြ်န္ေတာ္ရံုးကျပန္ေရာကိေတာ႕
သားက အျပငိဘက္မွာ ေက်ာင္းဝတ္စုံ ေတာင္မလဲ
ရေသးဘူး ေဆာ႕ေနတယ္။ သူက အခန္းထဲမွာ Fb သုံးေနခဲ႕တယ္ ကြ်န္ေတာ္ ျပန္လာတာ သူမသိလိုက္
ဘူး။ ကြန္ေတာ္သီးမခံနိုင္ေတာ႔ဘူးေလ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕စကားမ်ားတယ္ ကြ်န္ေတာ္
သူ႕ကို ရိုက္တယ္ ဒါကို သူက ပိုရဲ႕ြျပီး ကြ်န္ေတာ္႕ေရွ႔
မွာတင္ သူႈ႕အေကာင္နဲ႕ ေပၚတင္စကားေျပာခဲ႕တယ္။
တခါတေလ သူ႕ေကာင္နဲ႕ေျပာေနခ်ိန္ ရွဴး တိုး တိုး
ဆိုျပီး ေျပာလို႕ ကြ်န္ေတာိတုိ႕သားအဖ နွစ္ေယာက္
အသံတိတ္ေနခဲ႕ရပါတယ္ ..။

၁၀ နွစ္ေက်ာ္ သာယာေနတဲ႕ အိမ္ေထာင္
ေရးဟာ Fb ေႀကာင္႕ျပိဳကြဲရေတာ႕မယ္ေလ
ဒီတခါ ကြ်န္ေတာ္ အနု နီးသုံးႀကည္႔ျပန္တယ္
မိန္းမ မင္းနဲ႕ငါ fb မသံုးပဲ ေနႀကရေအာင္ လို႔
ေျပာလိုက္တယ္.. သူလက္မခံ ခဲ႕ဘူး ။
သူ႕အတြက္ ကြ်န္ေတာ္မရွိရင္ ရေပမဲ႕ Fb မရွိလို႕
မျဖစ္ဘူးေလ..။

ဒီလိုနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ ေဒါသေတြျဖစ္
သူ႕ကိုရိုက္ သူက နားမေထာင္ပဲ ပို ပိုဆိုးလာ ေပါ႕။
ကြ်န္ေတာ္ အရက္ကို ညတိုင္းေသာက္တယ္
မူးျပီးေမွာက္ရင္ ျပီးေရာ။ ကြ်န္ေတာ္ မူးေတာ႕
သူပိုလြတ္လပ္သြားတယ္ ။ ေယာက်ၤားေကာင္း
တေယာက္ဆို လင္ရွိမိန္းမ ကို ဒီလိုတြယ္ကပ္ေန
စရာအေႀကာင္း မရွိဘူးေလ..ႀကာကူလီ အေခ်ာင္
သမားဆိုေတာ႔ ဒု သ န ေသာ လည္း မေႀကာက္
ေတာ႕ဘူး ေပါ႕..။
ကြ်န္ေတာ္ လက္မေလ်ာ႔ပါဘူး
ေႏြးေထြးတဲ႕မိသားစု ဘဝ ေလး ရ ဖို႕ အမ်ိဳးမ်ိဳး
ႀကိဳးစားခဲ႕တယ္ ။ သဝန္တိုေအာင္လဲ ရြဲ႕ ခဲ႕တယ္။
ဒါေပမဲ႕ အလကားပါပဲ သူက ႀကာကူလီေကာင္ကို
သာယာေနတာကိုး။ ေလလိႈင္းထဲက လ်ာအရိုး
မရွိေျပာတဲ႕စကားေတြက သာသာယာယာ ေပါ႕
၁၀ နွစ္ေပါင္းခဲ႕တဲ႕ လင္ေယာက်ၤား အသံကေတာ႕
ဌက္ဆိုးထိုးသံေပါ႕…။
ကြ်န္ေတာ္ လက္မေလ်ာ႕ေသးဘူး
သူ႕မိဘေတြ ဆီ ဖုန္းဆက္တိုင္တယ္..။

အေမ႕သမီးက္ုိ လာေျပာႀကပါဦး ဖုန္းနဲ႕ မ်က္နွာနဲ႕
မခြာေတာ႕ဘူး အခ်ိန္ရွိသ၍ online သုံးေနတဲ႕
အေႀကာင္း ေယာက်ၤားနဲ႕သားက္ုိ ပစ္ထားတဲ႕
အေႀကာင္းေပါ႕ ။ သူ႕မိဘေတြက နယ္ က ေလ
ပညာ က လည္းမတတ္ ဗဟုသုတ ကလည္းမရွိ
ေတာ႕ ဘာမွ ထိထိေရာက္ေရာက္ေျဖရွင္းမေပးနိုင္
ခဲ႕ဘူး ။ သူ႕ေကာင္က ယူမယ္ေျပာလို႔ထင္တယ္
သူက ကြာရွင္းခြင္႕ေတာင္းတယ္
ကြ်န္ေတာ္ ကြာမေပးပါဘူး ။ ဘာေႀကာင္႕လဲဆိုေတာ႕
သား ကို ပေထြး လက္ထဲမႀကီးျပင္းေစခ်င္ဘူး
ကြ်န္ေတာ္႕အတြက္က မိသားစုက ပထမ ပါ
သူ႕ကိုေျပာပါတယ္ အားလုံးေမ႕လိုက္ပါ ဘဝသစ္
ျပန္ စ ရေအာင္ လို႕။ သူ လက္မခံပါဘူး
နွစ္ဖက္မိဘ ေတြရဲ႕ ဆႏၵ ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ ဆႏၵ ေႀကာင္႕
တရားဝင္မကြာရွင္းပဲ သားအတြက္ အရင္အတိုင္း
မူမပ်က္ျပန္ေနခဲ႕ႀကပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္ coc ကစားေနခ်ိန္
သူကေတာ႕ တဖက္အခန္းမွာ online သုံးရင္းေပါ႕
သားအတြက္ တအိမ္ထဲအတူေနခဲ႕ေပမဲ႕သူစိမ္းေတြ
ျဖစ္ခဲ႕ရတယ္ေလ
Fb ကိုလြဲမွားစြာ အသုံးခ်ခဲ႕မိလို႔
အရင္းနွီးဆုံးလင္မယာ ဘဝ ကေန အေဝးဆုံး
သူစိမ္းဘဝ ေရာက္ရွိခဲ႕ပါတယ္..။

line ေပၚ က ညီငယ္မ်ားကိုလည္း အထူးမွာခ်င္ပါတယ။္
အိမ္ေထာင္သည္ အမ်ိဳးသမီးတေယာက္
လာ ကပ္ရင္ သတိထားပါ ။ ဒု သ န ေသာ ပါ လို႕
ငရဲ ေရာက္နိုင္ပါတယ္..သူမ်ားအသိုက္အျမံဳကို
မဖ်ကိဆီးမိပါေစနဲ႕လို႕..
အိမ္ေထာင္ရွိ အမ်ိဳးသမီး ေတြလည္း
ကိုယ္႔ လင္ေယာက်ၤားအေပၚ သစၥာရွိေပးပါ
စိတ္ကူးယဥ္ဘဝ နဲ႕ လက္ေတြ႕ ဘဝ ဟာ ကြာျခား
ပါတယ္လို႕ စိတ္ခံစားမႈကို ဦးစားမေပးပါနဲ႕လို႕
ေျပာႀကားရင္း က်ြန္ေတာ္႕လို အျဖစ္မ်ိဳးနဲ႕ ကင္း
ေဝးနိုငိေစရန္ ဒီ post ေလးကို တင္လိုက္ပါတယ္
တတ္အားသ၍ မ်ွေဝ ေပးႀကပါ ဦး ခင္ဗ်ား…

Yan Naing
မႏၲေလး

>>>>UNICODE<<<<< Fb ဟာ တိုးတက်နေတဲ့ ယခုခေတ် အတွက် မရှိမဖြစ် လူမှုကွန်ယက်တခုပါ။ Fb မသုံးရင်ပဲလူရာမဝင်သလိုလို ခေတ်မမှီ သလိုလို ပြောနေကြတဲ့ခေတ်ကြီးမှာ Fb ကြောင့် မြေဇာပင် ဖြစ်ခဲ့ရတဲ့ ကျွန်တော်တို့ မိသားစုလေးရဲ့ အဖြစ်မှန် ်ဇာတ်လမ်းလေးကိုပြောပြချင်ပါတယ်..။ ကျွန်တော်တို့ မိသားစုက ဝန်ထမ်းတွေပါ.. သားလေးတယောက်ရှိပါတယ် အရင်ကအကောင့် တခု ဖုန်းတလုံးက်ုိ နှစ်ယောက်သုံးခဲ့ပေမဲ့ ဖုန်းတွေ ၂ သိန်းကျပ်နဲ့ ချပေးလိုကိတော့ တယောက် တလုံးဖြစ်သွားပါတယ်..အဲ့မှာပဲ ကျွန်တော်တို့မိသားစု ဘဝလေးထဲကို မုန်တိုင်းစ တင် ဝင်ရောက်ခဲ့ပါတယ်။ ကျွန်တော့် မိန်းမက တဖြေးဖြေး ဖုန်း နဲ့မျကိနှာ မခွာတော့ပါဘူး။ အစ ကတော့ ကျွန်တော် နားလည်ပေးခဲ့ပါတယ်။ အပျင်းပြေ သဘောဆိုပြီး နောက်တော့ သူက အိမ်ထောင်တာဝန်တွေ ပါ လစ်ဟင်း လာပါတယ်။ ကလေးကိုလည်း ကြင်ကြင် နာနာမရှိတော့ပါ ဘူး တရက်တော့ သူ မရှိချိန် သူ့ဖုန်းကို ယူကြည့်မ်ိတော့ Cb မှာ တစိမ်းယောကျင်္ားလေးတွေ နဲ့ မရိုးမသား စကားတွေ ပြောထားတာတွေ့ပါတယ် Viber မှာလဲ ဖုန်းနံပါတ်တွေပေးပြီးchat ထားပါတယ် ။ ကျွန်တော် တော်တော်အံ့သြသွားမိ တယ်။ ဒေါသ လည်း့ဖြစ်မိတယ်,။စကားများ ရန်ဖြစ် ကြတယ်။ သူ က နင့်ထက်အများကြီးသာတယ်တဲ့ ရင်ထဲကို နင့်သွားတာပဲ။ လိုင်းပေါ်မှာက အကျင့် ကောင်းတဲ့ယောကျင်္ားတွေရှိသလိုအချောင်သမား တွေ ကြာကူလီတွေ က အများသား လေ။ လေလှိုင်းထဲကပြောစကားတွေကိုသူယုံနေတာလေ။ ကျွန်တော် သုူ ့အကောင်ကို တခွန်းပဲပြောလိုက် တယ် ။ မင်း ဒု သ န သော ကို သိလားလို့ အဲ့အချိန်ကစပြီး ကျွန်တော့်မိန်းမ ဖုန်း PW ခံသွား တာ ဒီနေ့အထိပါပဲ…။ တနေ့ ကျွန်တော်ရုံးကပြန်ရောကိတော့ သားက အပြငိဘက်မှာ ကျောင်းဝတ်စုံ တောင်မလဲ ရသေးဘူး ဆော့နေတယ်။ သူက အခန်းထဲမှာ Fb သုံးနေခဲ့တယ် ကျွန်တော် ပြန်လာတာ သူမသိလိုက် ဘူး။ ကွန်တော်သီးမခံနိုင်တော့ဘူးလေ ကျွန်တော်နဲ့စကားများတယ် ကျွန်တော် သူ့ကို ရိုက်တယ် ဒါကို သူက ပိုရွဲ့ပြီး ကျွန်တော့်ရှေ့ မှာတင် သူှု့အကောင်နဲ့ ပေါ်တင်စကားပြောခဲ့တယ်။ တခါတလေ သူ့ကောင်နဲ့ပြောနေချိန် ရှူး တိုး တိုး ဆိုပြီး ပြောလို့ ကျွန်တောိတို့သားအဖ နှစ်ယောက် အသံတိတ်နေခဲ့ရပါတယ် ..။ ၁၀ နှစ်ကျော် သာယာနေတဲ့ အိမ်ထောင် ရေးဟာ Fb ကြောင့်ပြိုကွဲရတော့မယ်လေ ဒီတခါ ကျွန်တော် အနု နီးသုံးကြည့်ပြန်တယ် မိန်းမ မင်းနဲ့ငါ fb မသုံးပဲ နေကြရအောင် လို့ ပြောလိုက်တယ်.. သူလက်မခံ ခဲ့ဘူး ။ သူ့အတွက် ကျွန်တော်မရှိရင် ရပေမဲ့ Fb မရှိလို့ မဖြစ်ဘူးလေ..။ ဒီလိုနဲ့ ကျွန်တော် ဒေါသတွေဖြစ် သူ့ကိုရိုက် သူက နားမထောင်ပဲ ပို ပိုဆိုးလာ ပေါ့။ ကျွန်တော် အရက်ကို ညတိုင်းသောက်တယ် မူးပြီးမှောက်ရင် ပြီးရော။ ကျွန်တော် မူးတော့ သူပိုလွတ်လပ်သွားတယ် ။ ယောကျင်္ားကောင်း တယောက်ဆို လင်ရှိမိန်းမ ကို ဒီလိုတွယ်ကပ်နေ စရာအကြောင်း မရှိဘူးလေ..ကြာကူလီ အချောင် သမားဆိုတော့ ဒု သ န သော လည်း မကြောက် တော့ဘူး ပေါ့..။ ကျွန်တော် လက်မလျော့ပါဘူး နွေးထွေးတဲ့မိသားစု ဘဝ လေး ရ ဖို့ အမျိုးမျိုး ကြိုးစားခဲ့တယ် ။ သဝန်တိုအောင်လဲ ရွဲ့ ခဲ့တယ်။ ဒါပေမဲ့ အလကားပါပဲ သူက ကြာကူလီကောင်ကို သာယာနေတာကိုး။ လေလှိုင်းထဲက လျာအရိုး မရှိပြောတဲ့စကားတွေက သာသာယာယာ ပေါ့ ၁၀ နှစ်ပေါင်းခဲ့တဲ့ လင်ယောကျင်္ား အသံကတော့ ဌက်ဆိုးထိုးသံပေါ့…။ ကျွန်တော် လက်မလျော့သေးဘူး သူ့မိဘတွေ ဆီ ဖုန်းဆက်တိုင်တယ်..။ အမေ့သမီးက်ုိ လာပြောကြပါဦး ဖုန်းနဲ့ မျက်နှာနဲ့ မခွာတော့ဘူး အချိန်ရှိသ၍ online သုံးနေတဲ့ အကြောင်း ယောကျင်္ားနဲ့သားက်ုိ ပစ်ထားတဲ့ အကြောင်းပေါ့ ။ သူ့မိဘတွေက နယ် က လေ ပညာ က လည်းမတတ် ဗဟုသုတ ကလည်းမရှိ တော့ ဘာမှ ထိထိရောက်ရောက်ဖြေရှင်းမပေးနိုင် ခဲ့ဘူး ။ သူ့ကောင်က ယူမယ်ပြောလို့ထင်တယ် သူက ကွာရှင်းခွင့်တောင်းတယ် ကျွန်တော် ကွာမပေးပါဘူး ။ ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ သား ကို ပထွေး လက်ထဲမကြီးပြင်းစေချင်ဘူး ကျွန်တော့်အတွက်က မိသားစုက ပထမ ပါ သူ့ကိုပြောပါတယ် အားလုံးမေ့လိုက်ပါ ဘဝသစ် ပြန် စ ရအောင် လို့။ သူ လက်မခံပါဘူး နှစ်ဖက်မိဘ တွေရဲ့ ဆန္ဒ ကျွန်တော့်ရဲ့ ဆန္ဒ ကြောင့် တရားဝင်မကွာရှင်းပဲ သားအတွက် အရင်အတိုင်း မူမပျက်ပြန်နေခဲ့ကြပါတယ် ကျွန်တော် coc ကစားနေချိန် သူကတော့ တဖက်အခန်းမှာ online သုံးရင်းပေါ့ သားအတွက် တအိမ်ထဲအတူနေခဲ့ပေမဲ့သူစိမ်းတွေ ဖြစ်ခဲ့ရတယ်လေ Fb ကိုလွဲမှားစွာ အသုံးချခဲ့မိလို့ အရင်းနှီးဆုံးလင်မယာ ဘဝ ကနေ အဝေးဆုံး သူစိမ်းဘဝ ရောက်ရှိခဲ့ပါတယ်..။ line ပေါ် က ညီငယ်များကိုလည်း အထူးမှာချင်ပါတယ။် အိမ်ထောင်သည် အမျိုးသမီးတယောက် လာ ကပ်ရင် သတိထားပါ ။ ဒု သ န သော ပါ လို့ ငရဲ ရောက်နိုင်ပါတယ်..သူများအသိုက်အမြုံကို မဖျကိဆီးမိပါစေနဲ့လို့.. အိမ်ထောင်ရှိ အမျိုးသမီး တွေလည်း ကိုယ့် လင်ယောကျင်္ားအပေါ် သစ္စာရှိပေးပါ စိတ်ကူးယဉ်ဘဝ နဲ့ လက်တွေ့ ဘဝ ဟာ ကွာခြား ပါတယ်လို့ စိတ်ခံစားမှုကို ဦးစားမပေးပါနဲ့လို့ ပြောကြားရင်း ကျွန်တော့်လို အဖြစ်မျိုးနဲ့ ကင်း ဝေးနိုငိစေရန် ဒီ post လေးကို တင်လိုက်ပါတယ် တတ်အားသ၍ မျှဝေ ပေးကြပါ ဦး ခင်ဗျား… Yan Naing မန္တလေး
အိမ္ေထာင္ရွိ အမ်ိဳးသမီးမ်ားနဲ႕ Face Book အႏၲရာယ္…(ျဖစ္ရပ္မွန္ဇာတ္လမ္းေလးပါ) အိမ္ေထာင္ရွိ အမ်ိဳးသမီးမ်ားနဲ႕ Face Book အႏၲရာယ္…(ျဖစ္ရပ္မွန္ဇာတ္လမ္းေလးပါ) Reviewed by Naethit on Wednesday, July 12, 2017 Rating: 5

No comments