အသားမည္းသူေတြ အသုံးျပဳလုိ႔မရတဲ့ အလုိေလွ်ာက္ ဆပ္ျပာထုတ္စက္


အင္တာနက္ လူမႈကြန္ယက္ေပၚမွာ ပ်ံ႕ႏွံ႔ေနတဲ့ အလုိေလွ်ာက္ဆပ္ျပာထုတ္စက္ကိုေတာ့ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက လူမ်ိဳးေရးခြဲျခားတဲ့၊ သုိ႔မဟုတ္ အသားေရာင္ခြဲျခားေရး၀ါဒီစက္လုိ႔ အမည္ေပးထားၾကပါတယ္။ အဆုိပါ စက္ဟာ ေရပုိက္ေခါင္းကဲ့သုိ႔ ေအာက္မွ လက္ျဖင့္ ခံလုိက္႐ုံနဲ႔ ဆပ္ျပာထြက္က်လာမည့္ ဆင္ဆာစနစ္ တပ္ဆင္ေပးထားပါတယ္။



ဒါေပမယ့္ အသားမည္းသူ လက္ျဖန္႔တဲ့အခါ ဆပ္ျပာ ထြက္က်ျခင္းမရွိဘဲ၊ အသားျဖဴသူ လက္ျဖန္႔တဲ့အခါမွာေတာ့ အလိုေလွ်ာက္ ဆပ္ျပာေတြ ထြက္က်လာတာကို ဗြီဒီယုိထဲမွာ ေတြ႔ရပါတယ္။ အဆုိပါ စက္ဟာ အသာရည္ မမည္းသူေတြအတြက္ေတာ့ ေကာင္းေကာင္း အလုပ္လုပ္ၿပီး၊ မည္းတဲ့သူေတြအတြက္ ဘာတုန္႔ျမန္မႈမွ မရွိပါဘူး။


အဆိုပါ စက္ကုိ Atlanta Marriott မွာ တပ္ဆင္ထားၿပီး၊ အာဖရိကန္-အေမရိက ကျပား T.J. Fitzpatrick က သူရဲ႕ လူျဖဴသူငယ္ခ်င္း Larry နဲ႔အတူ စမ္းသပ္ခဲ့တာပါ။ တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ ဟာသသေဘာသက္သက္သာ အဆုိပါဗြီဒီယုိကုိ သေဘာေပါက္ၾကေပမယ့္၊ လူမည္းေတြနဲ႔ ဥေရာပေရာက္ နီဂ႐ုိးေတြကေတာ့ ဒီစက္ကုိ အလြန္စိတ္ပ်က္ေနၾကတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။


Fitzpatrick ရဲ႕ ဗြီဒီယုိဖုိင္ကုိ လူမႈကြန္ယက္မွာ ၾကည့္႐ႈသူ 3 သန္း ေက်ာ္သြားခဲ့ၿပီး၊ ဗြီဒီယုိထဲမွာ သူတုိ႔ သူငယ္ခ်င္း ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ဟက္ဟက္ပတ္ပတ္ ရယ္သံကုိပင္ ၾကားရႏိုင္ပါတယ္။ သူက ” က်ေနာ္ ဘာကိုမွ မေက်နပ္စရာ မရွိပါဘူး .. ဒါေပမယ့္ ဒီစက္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး လြန္ပါတယ္ … သူက က်ေနာ့္ကိုက်ေတာ့ ဘာတုန္႔ျပန္မႈမွ မေပးဘူးဗ် “လို႔ ေရးခဲ့ပါတယ္။



Fitzpatrick က အဆုိပါ သန္႔စင္ခန္းထဲမွာ Soup Dispenser ဆယ္ခုေက်ာ္ တပ္ဆင္ထားၿပီး၊ စက္အားလုံးကို စမ္းၾကည့္ရာမွာလည္း ဒီသေဘာပဲလုိ႔ သူက ဆုိပါတယ္။ သူရဲ႕ဗြီဒီယုိမွာ မုိက္မုိက္႐ုိင္း႐ုိင္း ကြန္မန္႔ေတြ လာေရာက္မန္႔ခဲ့လုိ႔ ေနာက္ဆုံးမွာ သူက ဗြီဒီကုိျဖဳတ္ခ်ခဲ့ရပါတယ္။

Credit-shwemom
အသားမည္းသူေတြ အသုံးျပဳလုိ႔မရတဲ့ အလုိေလွ်ာက္ ဆပ္ျပာထုတ္စက္ အသားမည္းသူေတြ အသုံးျပဳလုိ႔မရတဲ့ အလုိေလွ်ာက္ ဆပ္ျပာထုတ္စက္ Reviewed by Naethit on Sunday, July 16, 2017 Rating: 5

1 comment

  1. ဒီလို အံ့ဖွယ်အမှုတွေ တစ်သက်လုံး တစ်ခါမှ မတွေ့ဖူးဘူး။
    ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မနဲ့ အသက် ၅ နှစ်သားလေးကို ထားခဲ့ပြီး ၉ လကျော်၊
    ကျွန်မ အရမ်းစိတ်ထိခိုက်ပြီး စိတ်ပျက်မိတယ်၊ ကျွန်မခင်ပွန်းအပေါ်ထားတဲ့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာကြောင့် သူ့ကို ကျွန်မဆီပြန်ပို့ဖို့ နေရာအမျိုးမျိုးက အကူအညီတောင်းခဲ့ပေမယ့် ကွာခြားမှုမရှိပါဘူး။ ကျွန်မအမေက ကျွန်မကို (DR DAWN) နဲ့ မိတ်ဆက်ပေးမချင်း ဒီဆရာဝန်က ကျွန်မကို ပြောပြပြီး ၄၈ နာရီအတွင်း ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မဆီပြန်လာမယ်လို့ ကတိပေးခဲ့ပြီး ၄၈ နာရီအကြာမှာ ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မကို ဖုန်းဆက်ပြီး ခွင့်လွှတ်ပေးဖို့ တောင်းပန်ခဲ့ပါတယ်။ သူက ကျွန်မကို ဘယ်တော့မှ ထားသွားတော့မှာ မဟုတ်ပါဘူး၊ ဒေါက်တာ DAWN ကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ် ဘာလို့လဲဆိုတော့ အခုဆို ကျွန်မခင်ပွန်းနဲ့ ပျော်နေတာ 3 နှစ်ကျော်ပြီ၊ သူက ကျွန်မကို ဘုရင်မလို ဆက်ဆံတယ်၊
    ပြဿနာတစ်စုံတစ်ရာရှိပါက DR DAWN သို့ ဆက်သွယ်ပါ။

    *မင်းရဲ့ချစ်သူကို ပြန်ရဖို့။
    * ပြန်လည်ညှိနှိုင်းရန်
    *ကိုယ်ဝန်ဆောင်ရန်
    *ကင်ဆာကို ကုသရန်
    *လက်စားချေရန်
    *စီးပွားရေးကိုမြှင့်တင်ရန်
    * သင့်ငွေ/ပိုင်ဆိုင်မှုကို ပြန်လည်ရယူရန်
    *HIV/AIDS သို့မဟုတ် အခြားရောဂါများကို ကုသရန်။
    သူ့ကို ဆက်သွယ်ပါ: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp- +2349046229159

    ReplyDelete