အသက္အရြယ္အလုိက္ ခ်စ္တင္းေႏွာမႈ လုပ္ေပးသင့္တဲ့ အေရအတြက္



သင္ဟာ လိင္မႈကိစၥေဆာင္ရြက္တာ မ်ားလြန္းေနလား သုိ႔မဟုတ္ နည္းလြန္းေနသလားဆုိတာ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ေတြးၾကည့္ဖူးပါသလား။ ျပသနာက ကြ်ႏု္ပ္တုိ႔ေတြဟာ မိမိလက္တြဲေဖာ္နဲ႔အတူ ခ်စ္ရည္လူးရင္း ၾကည္ၾကည္ႏူးႏူးျဖတ္သန္းရတဲ့ အခ်ိန္နည္းတတ္ၾကပါတယ္။

တခ်ဳိ႕အတြက္ တစ္ပတ္ ၂ ၾကိမ္ ခ်စ္တင္းေႏွာတာ လုံေလာက္ႏုိင္ေပမယ့္ အျခားသူေတြအတြက္ေတာ့ အရမ္းနည္းေနတာ ဒါမွမဟုတ္ အရမ္းမ်ားေနတာေတြ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ Institute Kinsey က ျပဳလုပ္တဲ့ သုေတသနက လူတစ္ဦးခ်င္းစီဟာ ကိုယ္လက္ႏွီးေႏွာမႈ ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္ရွိၾကသလဲဆုိတာကို ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။ ရလဒ္ေတြကေတာ့…

၁၈-၂၉ ႏွစ္ၾကား> ပွ်မ္းမွ် ၁ ႏွစ္ ၁၂၂ ၾကိမ္

၃၀-၃၉ ႏွစ္ၾကား > ပွ်မ္းမွ် ၁ ႏွစ္ ၈၆ ၾကိမ္

၄၀-၄၉ ႏွစ္ၾကား > ပွ်မ္းမွ် ၁ ႏွစ္ ၆၉ ၾကိမ္ တုိ႔ျဖစ္ပါတယ္။

အိမ္ေထာင္သည္ ၁၃ ရာခုိင္ႏႈန္းဟာ တစ္ႏွစ္အတြင္း လိင္ကိစၥ အၾကိမ္ေရအနည္းငယ္သာ ျပဳလုပ္ၾကတယ္၊ ၄၅ ရာခုိင္ႏႈန္းက တစ္လအတြင္း အနည္းက်ဥ္းသာ ျပဳလုပ္ၾကပါတယ္။ ၃၄ ရာခုိင္ႏႈန္းက တစ္ပတ္ ၂၊ ၃ ၾကိမ္ပဲ အတူေနၾကျပီး ၇ ရာခုိင္ႏႈန္းေသာ သူေတြကသာ တစ္ပတ္ ၄ ၾကိမ္ သုိ႔မဟုတ္ ၄ၾကိမ္ထက္ ပိုအတူေနၾကတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

တစ္လအတြင္း လိင္မႈကိစၥေဆာင္ရြက္မႈ အနည္းဆုံး၊ ပွ်မ္းမွ်နဲ႔ အေကာင္းဆုံးအေရအတြက္ကို ေလ့လာေဖာ္ထုတ္ဖုိ႔အတြက္ "Your Tango" ဝက္ဘ္ဆုိဒ္က သူ႔ရဲ႕ အိမ္ေထာင္သည္ စာဖတ္သူေတြၾကား စစ္တမ္းတစ္ခု ျပဳလုပ္ခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒီကေန သိရွိခဲ့ရတာကေတာ့ ..

အနည္းဆုံး - တစ္လ ၁ ၾကိမ္

ပွ်မ္းမွ် - တစ္ပတ္ ၁ ၾကိမ္

အေကာင္းဆုံး - တစ္ပတ္ ၃ - ၅ ၾကိမ္ ျဖစ္တယ္ဆုိတာပါပဲ။

Ref: ladiescaretips
အသက္အရြယ္အလုိက္ ခ်စ္တင္းေႏွာမႈ လုပ္ေပးသင့္တဲ့ အေရအတြက္ အသက္အရြယ္အလုိက္ ခ်စ္တင္းေႏွာမႈ လုပ္ေပးသင့္တဲ့ အေရအတြက္ Reviewed by Naethit on Sunday, July 16, 2017 Rating: 5

1 comment

  1. ဒီလို အံ့ဖွယ်အမှုတွေ တစ်သက်လုံး တစ်ခါမှ မတွေ့ဖူးဘူး။
    ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မနဲ့ အသက် ၅ နှစ်သားလေးကို ထားခဲ့ပြီး ၉ လကျော်၊
    ကျွန်မ အရမ်းစိတ်ထိခိုက်ပြီး စိတ်ပျက်မိတယ်၊ ကျွန်မခင်ပွန်းအပေါ်ထားတဲ့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာကြောင့် သူ့ကို ကျွန်မဆီပြန်ပို့ဖို့ နေရာအမျိုးမျိုးက အကူအညီတောင်းခဲ့ပေမယ့် ကွာခြားမှုမရှိပါဘူး။ ကျွန်မအမေက ကျွန်မကို (DR DAWN) နဲ့ မိတ်ဆက်ပေးမချင်း ဒီဆရာဝန်က ကျွန်မကို ပြောပြပြီး ၄၈ နာရီအတွင်း ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မဆီပြန်လာမယ်လို့ ကတိပေးခဲ့ပြီး ၄၈ နာရီအကြာမှာ ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မကို ဖုန်းဆက်ပြီး ခွင့်လွှတ်ပေးဖို့ တောင်းပန်ခဲ့ပါတယ်။ သူက ကျွန်မကို ဘယ်တော့မှ ထားသွားတော့မှာ မဟုတ်ပါဘူး၊ ဒေါက်တာ DAWN ကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ် ဘာလို့လဲဆိုတော့ အခုဆို ကျွန်မခင်ပွန်းနဲ့ ပျော်နေတာ 3 နှစ်ကျော်ပြီ၊ သူက ကျွန်မကို ဘုရင်မလို ဆက်ဆံတယ်၊
    ပြဿနာတစ်စုံတစ်ရာရှိပါက DR DAWN သို့ ဆက်သွယ်ပါ။

    *မင်းရဲ့ချစ်သူကို ပြန်ရဖို့။
    * ပြန်လည်ညှိနှိုင်းရန်
    *ကိုယ်ဝန်ဆောင်ရန်
    *ကင်ဆာကို ကုသရန်
    *လက်စားချေရန်
    *စီးပွားရေးကိုမြှင့်တင်ရန်
    * သင့်ငွေ/ပိုင်ဆိုင်မှုကို ပြန်လည်ရယူရန်
    *HIV/AIDS သို့မဟုတ် အခြားရောဂါများကို ကုသရန်။
    သူ့ကို ဆက်သွယ်ပါ: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp- +2349046229159

    ReplyDelete